Selasa, 20 November 2012

Finish..

Boleh x awk faham... sy bukan x syg awk tp kita mmg xde jodoh.. xpayah nak cari nak merayu bagai.. dah 2 bulan hubungan kita berakhir, hati saya pun dah tawar kalo sy layan nnt mesti akan bg harapan pada awk jadi sy ambil jalan diamkan diri.. Sy pun dah mulakan hidup saya yang baru sejak awal muharam. Saya harap selepas ni awk akan lebih menghargai perempuan jangan bagi dia harapan sekiranya awk xmampu. Terusakan hidup awk selama ni awk boleh hidup tanpa saya kan kenapa sekarang xboleh.. sy maafkan awk kerana pernah menyakitkan hati saya tapi xsemestinya saya kena terima awk semula.. sy sendiri pun dah xde perasaan.. bila saya lihat gambar awk hati saya kosong.. awk sendiri yang membuatkan saya berubah.. lg awk merayu lg tu saya rasa menyampah, mcmne awk rase sekarang mcmtu jugak sy pernah rasa dulu.. awk kenangan terindah saya, saya hanya rindukan kenangan kita bukan awk.. Jaga diri awk baik2 ok.. saya doakan kebahagian awk begitu jugak awk doakan kebahagian saya.. (ikotkan hati aku nak maki2 je kt blog nie tp kawal lg okey hehe)

2 ulasan:

  1. Sekiranya cinta itu buta dh lama sy tinggalkan awk dn x hargainya..tp cinta saya tetap pada awk seorang...sy harap awk bg sy pelung untuk sy buktikan cinta dan sayang sy pd awk...

    BalasPadam
  2. Jgn ckp pasal cinta okey!!!
    Aku pun akan buktikan yg aku akan bahagia tanpa kau!

    BalasPadam